"גל, רוצה להודות לך על הקורס החדשני הזה.
דרך ההעברה הבהירה וה"פשוטה" שלך גורמת לתכנים להיכנס ישר ללב.
הדוגמאות שלך תמיד פרקטיות, יומיומיות וכאלו שכל אחת מאיתנו יכולה להתחבר אליהן.
למדתי והחכמתי, ועכשיו ניתן לדברים לשקוע… :)"

דילוג לתוכן