"הי הי. תודה רבה על אתמול! אמרת דברים שצריך לשנן אותם! לילדים ולעצמנו יום יום יום.התגובות היו טובות. הרבה נשים ניגשו וביקשו שנביא אותך גם לתהליכים בצוותים ובשכבות. הלוואי!"

דילוג לתוכן