ישראל יוקל, מנהל
"שאפו ענק!! אנחנו יושבים עכשיו על הכיתה של כרמית הכיתה מאוד מאוד התקדמה, כרמית תולה זאת בעיקר בתהליכים הקבוצתיים שהכיתה עוברת. ממש תודה!"
"אשמח להזמין את הספר שמים לבקיבלתי אותו השבוע מחברה והוא היה מדוייק עבורינו ועבור הילדים בדיוק עברנו ליישוב חדש"
"גם אני רכשתי את הספר המקסים של גל. הספר הוא חלק בלתי נפרד משולחן השבת, כל בני המשפחה משתפים ונוצר שיח מקסים ויעיל עם המון תובנות. תודה גל יקרה ❤️🙏"
"ממליצה בחום. רכשתי אתמול את הספר ישירות מגל המקסימה. הספר קליל ועמוק כאחד, פשוט מיוחד, קליט, עם מסרים ברורים, בהירים, חברתיים, עם דגשים למיומנויות רבות. גל פורצת דרך!!"
"חשבתי שהספר לא "ידבר" לבחורה חילונית כמוני. טעיתי ממש. הוא נגיש ונעים ומרתק!"
"הי הי. תודה רבה על אתמול! אמרת דברים שצריך לשנן אותם! לילדים ולעצמנו יום יום יום.התגובות היו טובות. הרבה נשים ניגשו וביקשו שנביא אותך גם לתהליכים בצוותים ובשכבות. הלוואי!"
"הרצאה מעולה וחשובה!! תודה רבה"
"גל שלום. השתתפתי היום בהרצאה שלך בנושא התקשורת החברתית בגני הילדים, וכבר זוכרת אותך מזום שעשית לנו השנה. מאוד מתרשמת ממך!"
"רציתי שוב להודות לך ולשתף אותך שקבוצת הוואטסאפ מלאה פידבקים חיוביים על ההרצאה וגם תלונות שזה לא מספיק 🙂 ממש מרגש אותי כי זו בדר"כ קבוצה "יבשה"… אז אשרייך!"
"תודה רבה! עוד היום ההורים היו מלאי שמחה על ההרצאה היעילה והחשובה. תמשיכי להפיץ את דרך החינוך המיוחדת שלך"